close
新歌。
(舊歌了。不過就在剛剛終於寫好了。兩年。呼...)
(副歌用"放弦"彈法。)
(我承認這首歌和一簾幽夢有點關係,但是完成之後聽起來一點關係也沒有,我希望。)

[我和幽幽]

one day I walk on street
A G7
I met her on the stree
D A
That's a fine day like a poem to read
A G7
I read the weather like a dream
E D

幽幽一場夢 幽幽一直走
A G7 E A
我和自己擦身而過 背對鏡頭
A G7 E A
I heard myself talking to me
A G7
she said we couldn't go that far
E A
But so far we've been through means everthing we do
A E D A(s高)

幽幽一場夢 幽幽一直走
A G7 E A
突然之間沒人執著 幽幽放空
A G7 E A

oh hey I don't ment to left you behind
C G7 A
oh hey there's notjing wrong with me to cry
C G7 E C A

幽幽一場夢 幽幽一直走
A G7 E A
我和自己和她擦身而過 最後的最後
A G7 *D(小指放) *A
arrow
arrow
    全站熱搜

    finezi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()