close
這是我第一次上表演沒有忘詞(帶著我的藍本本)。扶了兩次眼鏡。平安渡過。我一直回味我們團練完並肩坐在貓吐司堡看漫畫。我火影忍者看到第三集。

今天最大的驚喜是最後喇技婚禮歌手團的鼓手跟他的十年女友求婚!
以及回家路上家人們疲累晃動的臉傍。

除了觸動伯丞的那首一般之歌,也公開了這首從未發表過的歌,加了口白一段,都虧伯丞當我的吉他手,讓我專心唱歌,就算這是最後一次上台也沒有遺憾啦:

One day I walk on the street
I meet her on the street.
That's a fine day like a poem to read,
I read the weather like a dream.

幽幽一場夢 幽幽一直走
我和自己擦身而過 背對盡頭

(Reading)

There is one day I walk on the street
I meet her on the street
she see through me, she see through me directly.
I know that day, it was a really fine day.
I can feel the weather, the temperature......
The sight, that sight separate everything.
I can recognize the exactly moment when my track isolation from the rest of the universe.
Then I realize, it's my endless, dark lane, I walk myself.

幽幽一場夢 幽幽一直走
突然之間不再執著 幽幽放空

Oh hey I don't mean to leave you behind,
Oh hey there's nothing wrong with me to cry, there's nothing wrong with me to cry.

幽幽一場夢 幽幽一直走
我和自己和她擦肩而過 最後的最後

arrow
arrow
    全站熱搜

    finezi 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()